haul!

könnyen el lehet ám engem csábítani ezzel az ecset témával,tehát az első tuti tippet olvasva el is másztam az allee-ba. Természetesen kivártam a glamour napok végét,beleőrültem volna,ha ott kell toporognom a tömeg közepén ehelyett egy kellemes hétfő délutáni dugó várt rám..mindent sikerült vennem amit akartam,sőt még többet is..

képek a katt után.




jó,hogy itthon vettem észre,hogy a hajpántból pár kő már hiányzik


az első doboz tincses műszempillát még a DMben vettem délelőtt, 1100 forintért szerintem bőven megérte..vagy nem? nem vagyok járatos tincses műszempilla árakban

az ecsetek kellően tömöttek,sőt az első fürdetés alkalmával sem hullott ki belőlük egy szál sem!
megpróbáltam nektek lefényképezni a tömöttségét,de a kutyáim azt hitték,hogy nekik hoztam valami új játékot..

Perla és Póker a tigriscsíkos boxer pár a kiszemelt zsákmány-ecsettel :D


0 comments:

Post a Comment