teszt: Max Factor False Lash Effect Fusion szempillaspirál


Egy jó szempillaspirál nagyon sokat tud dobni egy sminken és miután lassan ennek a szempillaspirálnak az aljára jutok gondoltam bőven megér egy tesztet a teljesítménye alapján. Mindig egy darab szempillaspirált használok, hiszen ha többet használnék egyszerre esélyem sem lenne betartani a 3 hónapos használhatósági limitet.


Elsőre rendkívül szokatlan, eddig ilyen hatalmas fejű szempillaspirálom sosem volt. Egy ideig a szemhéjamat is sikerült összekennem vele, természetesen most is sikerült a fényképezés alkalmával, nem is én lennék ha nem bénáztam volna el egy kicsit.


Nagyon megszerettem ezt a spirált a 3 hónap alatt, hiszen egyszeri spirálozás bőven elég és ha nem felejtek el szempillát göndöríteni, akkor nap végéig szépen ívelten tartja a pillákat. Nem jellemző, hogy csomósodik, még 3 hónap után sem és nem száradt be a napi használat mellett. Sok szempillaspirál irritálja a szemem a nap folyamán, ennél nem éreztem ezt (még kontaktlencsével sem!), emlékeim szerint nem vízálló de ezzel sem volt semmi problémám. Próbáltam használható képeket csinálni, a felső sorban szempillaspirál mentes szempilláim vannak, második sorban egyszeri spirálozással  és a harmadik sorban látható a kettő közötti különbség. Szerintem meggyőző, szerintetek?

A terméket a bloggerina találkozón kaptam a Primőr Kft jóvoltából, de ez nem befolyásolja az őszinte véleményem.

0 comments:

Post a Comment