MAC Paint Pot (Painterly) VS Urban Decay Primer Potion

Engem nagyon foglalkoztat a szemhéjprimerek tudása, mivel ugye rejtett és olajos szemhéjam van, ezáltal sok gondot okoz a szemhéjfestékek ráncokba gyűlése és kopása  a szemhéjamon. Ezért úgy gondoltam, hogy egy elég extrém tesztnek teszek ki két (szerintem) nagy nevű primert. A Mac Paint Pot-járól és az Urban Decay Promer Potion-járól lesz szó. Az első teszt sajnos nem sikerült jól, mivel egy tök natúr sminken próbáltam ki, így másodjára jóval látványosabb színhez nyúltam, így az eredmény is jobban látható lett. Lealapoztam a szemhéjam, majd utána kicsivel több mint 12 órán át volt rajtam smink..ez persze nem megszokott, főleg ilyen melegebb időben.




A Mac Paint Potot gondoltam mielőtt vennék egyet, inkább letesztelem és nagyon örülök, hogy így döntöttem. (innen rendeltem egy mintát http://www.thebodyneeds2.com/ ) Az UDPP pedig a preen shadow box megvételével került hozzám.  Mindkét primer nagyon meglepett, talán 6-7 óra után lehetett egy minimális kopást látni a bal szemhéjamon, de ez nem volt feltűnő ha nem tüzetesen ezt vizsgáltam volna. 9 óra után kezdett elszabadulni a pokol a Mac felőli oldalon, ami a további 3 órán át csak fokozódott és ez lett az eredmény.
előtte
bal oldal: UDPP,  jobb oldal: Mac Paint Pot

Sajnos megint valamiért életlen képeket sikerült a szememről csinálni, szerencsére a színválasztás miatt így is látszik aminek látszódnia kell. Emellett továbbra is az a véleményem, hogy ilyen drágább kategóriájú primereket tényleg csak azoknak éri meg venni, akiknek problémásabb szemhéjuk van, vagy szeretnek 12 órákat sminkben tölteni. :)

12 órával később

bal oldal: UDPP, jobb oldal: Mac Paint Pot

0 comments:

Post a Comment