Barnulást segítő krém

Ezt bizony nem egy önbarnító krém, hanem egy természetes alapanyagú, barnulást meggyorsító krém, ami arcra és egész testre is használható. A legtöbb lánnyal ellentétben nagyon nehezen viselem el a napozást, unalmas, sosem tudok elpilledni a napon és legfőképp nagyon meleg van. Így mindig próbálkozok mindenféle napozási időt csökkentő cuccal; ettem már karotin kapszulát, répa levet, sörélesztőt, mindenféle csodabogyót, próbáltam önbarnítózni, de egyik sem aratott hatalmas sikert. Az önbarnító egyenesen viccesen nézett ki, mivel a hófehér lábam narancssárga lett tőle! :D Így került hozzám egy patikus által ajánlott barnulást elősegítő krém, amit a nagy tanulás vége óta aktívan tesztelek is.

Nem egy olcsó krémről van szó 4-5000 forint körül lehet venni a patikákban. Az első napozás előtt egy héttel kell elkezdeni kenni magunkat, pont úgy mint egy testápolóval. Nem vagyok rendszeres testápoló használó, de mivel ez a krém hidratál is, így normál bőrűeknek nem kell mellette még testápolózni is. Gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet, az illata a naptej illatára emlékeztet, de ez a bőrön max. 15 perc alatt elillan. Maga a krém tehát nem egy önbarnító, csupán segítség a gyorsabb barnulás érdekében, emellett hidratáló és öregedésgátló hatása is van és természetes védelmet nyújt a káros UV sugarak ellen. (nagyon érzékeny bőrűeknek is ajánlják) 125ml van a tubusban, szerintem ez ki fog bírni egy nyári szezont.

klikk a képre a nagyításhoz
 A krém előnyei:
  • felgyorsítja és intenzívebbé teszi a barnulást
  • ugyanaz az eredmény eléréséhez kevesebb órát kell a napon tölteni
  • természetes módon óvja a bőrt, már az első napozás megkezdésétől
  • elegendő egy alacsonyabb faktorú napvédő használata 

Tegnap járt le az egy hét, ma ki is feküdtem napozni és persze ezt a 40%-ot nem igazán tudom lemérni, de nagyon szépen lebarnultam, a lábam is lebarnult, pedig ezt eddig nagyon-nagyon nehéz volt elérni. Nem kellett egy fél napon át kinn aszalódnom, a kritikus órákban (11-15) is árnyékban voltam. Teljesen meg vagyok elégedve a krémmel, amit ígért megtartotta és semmi negatívumot nem tudnék felhozni vele szemben. Azoknak ajánlom akik nehezen viselik a napozást és minél gyorsabban akarnak szépen lebarnulni, vagy a napimádóknak akik a csokibarnaságért vannak oda. :)
a krém

Ezen az oldalon részletesen olvashattok a krémről és a termékcsalád további tagjairól: http://www.attivabronz.com/hu  

Jó napozást mindenkinek aki bírja ezt a nagy meleget! :)

0 comments:

Post a Comment