Haloween NOTD


Nekem nagyon bejön ez a tépett mintázatú köröm, nagyon egyszerű elkészíteni és kellően látványos. Haloweenkor pedig mi más színeket használtam volna hozzá, mint a narancssárga és fekete.

Az elkészítése nagyon egyszerű: 


  • narancssárga lakkal kifestettem a körmeimet
  • cikcakk formákat vagdostam a cellux szélén
  • majd amikor megszáradt a lakk, a körmömre ragasztottam a celluxot
  • a nem leragasztott felét feketére festettem
  • mielőtt megszáradt volna a fekete körömlakk lehúztam a celluxot
  • műkörömragasztóval a köveket felerősítettem a körmömre
  • fedőlakkoztam



Amiket használtam hozzá:

Maybelline mini colorama -105- Urban Orange, -23- Dark Chocolate
Essence BTGN fedőlakk, Essence nail polish remover pen
cellux, műkörömragasztó, strasszkövek, díszítő pálca

0 comments:

Post a Comment