essence I love glam - púder állagú szemkontúr és szemhéjfesték

Az I love.. kollekcióból nagyon megfogott ez a kis szemkontúr, amint sikerült eljutnom egy DM-be azonnal lecsaptam rá. Szeretem az ilyesmi dolgokat, viszonylag sokszor használok nagyon halvány szemkontúrt, jól elsatírozva, szerintem tökéletes gyors reggeli sminkeknél és simán hordható munkahelyek/suliban is..



Jó kialakítású az applikátor, talán egy ici-picit túl hajlékony is. Sajnos igazán vékony vonalat nem igazán lehet vele húzni, legalábbis nekem eddig még nem jött össze (bár sok gyakorlással biztosan sikerülne). A pigmentáltságával semmi probléma, igazi fekete és nagyon szépen satírozható, könnyű vele füstös szemet csinálni és szépen elsatírozni a kontúrt. Az egyetlen problémám vele, hogy iszonyatosan hullik..több port vesz fel az applikátor mint amennyit kéne és használat közben szépen az arcomra hullik. Itt elég nagy hátrány az erős pigmentáltság, letörölni esélytelen, celluxnál is marad utána egy kis folt, így ezt igazán azzal lehet elkerülni, ha az alapozást hagyjuk utoljára.


Alapvetően ha van otthon egy jól pigmentált fekete szemhéjfestéked és ecseteid, nyugodtan helyettesíthetik ezt a terméket, de a felsorolt problémák ellenére is szeretem használni, szerintem megéri azt a 6-700 forintot amennyiért vettem.

0 comments:

Post a Comment