Barry M face & Body shimmer powder

Amennyire nem szeretem az arcomon a csillogást, annyira odavagyok a csillámpúderekért. Testre szerintem nagyon jól néz ki egy nagyon NAGYON visszafogott csillogás. Ezen természetesen nem azt értem, hogy csillámokban kell fetrengeni indulás előtt, bár biztosan érdekesen nézne ki.




A csomagolása korrekt, a tekerős kupak jól záródik, egy elég vastag műanyag tégelyben van. Szórófejes és egy pici egyujjas puffni is helyet kapott benne. Nincsen semmilyen szaga, jó sok, 8 gramm (kb. egy életre elég) termék van benne. Én az ezüstösen csillogó fehér szín mellett döntöttem, de ezen kívül még 5 színben kapható.

Extrém finomra őrölt csillámporról van itt szó, még kinyitni is esélytelen anélkül, hogy ne látnánk szálldogálni a porcicákat. Ragyogóvá teszi a bőrt, használható az arcon és a testen egyaránt. Emellett az egyik legszebb highlighterem lett belőle, annyira szép, visszafogott fénye van.

0 comments:

Post a Comment