teszt: essence stay with me szájfény

f-l: 02 favorite milkshake, 06 berry me!

A blogger találkozón kapott csomagocskámban lapult ez a két szájfény, amire bevallom rég óta kíváncsi voltam, csak valahogy mostanában nem ugrottam be sehova vásárolgatni így nem is volt alkalmam eddig kipróbálni őket.




Ahogyan a képen is láthatjátok az új-féle applikátora miatt sok ember nem kedvelte meg elsőre, és bevallom nekem is problémáim voltak vele. Próbáltam sokféleképp, de az ecsetével összebarátkozni tényleg nehéz.
Viszont maga a szájfény kifejezetten jól pigmentált, könnyen kenhető és egy átlag essence szájfényhez viszonyítva szerintem tovább is tart..bár rólam mindig eltűnnek 1 óra után, tökmindegy milyen szájfényt kenek fel. Közepesen erős édeskés illata van ami szerintem hamar elmúlik, nem ragadós. Véleményem szerint összességében jó kis szájfény ez, főleg ilyen áron, csak a felvitel nehézkes a fura kialakítás miatt.


my favorite milkshake

my favorite milkshake

berry me! 

0 comments:

Post a Comment