Sleek Bad Girla paletta

Mint már páran tudjátok, rendkívül kalandos rendelés(ek) érkeztek meg, mondhatjuk úgy is, hogy kb. fél évet vártam rájuk, de aki facebookon is nézi a blogot már láthatta, hogy egy korrekt kis csomag érkezett hozzám hétfőn. :) Természetesen bele is vetettem magam a tesztelésbe, az első alanyom a méltán híres Bad Girl paletta volt.





12 gyönyörű szín van a palettában aminek a méretén lassan szokás szerint meglepődtem, minden képen amit eddig láttam nagyobbnak tűnt, ezért odatettem egy 5Forintost az egyik színhez..pont akkora. Az összes szín elképesztően pigmentált, már szinte krémes állagú, könnyű velük dolgozni. Egyből a szívem csücske lett ez a paletta, akinek tetszenek belőle a színek és egy minőségi palettát akar, már nem is kell messzire mennie mivel itthon is megrendelhető.


FOTN a palettával készült sminkkel:



0 comments:

Post a Comment