blogger találkozó




Mint már nagyon sok blogban olvashattátok, szombaton volt a Primőr Kft. által szervezett blogger találkozó és még ha utolsóként is de nem bírom ki, hogy ne írjak róla. Elképesztően jó érzés volt látni és elbeszélgetni a sok-sok bloggerinával és végre tudok igazi személyiségeket csatolni a blogos irományokhoz. Akikkel elbeszélgettem mind tündériek voltak, akikkel nem sikerült azokkal legközelebb fogok, de az idő hiánya és a rengeteg ember miatt ez nem volt egyszerű feladat. :)

Jó ötlet volt, hogy blogonként mindenki bemutatkozott és beszélt egy kicsit (akármennyire utáltam amúgy ezeket, sosem tudok egy értelmes összefüggő beszédet elmondani, de szerintem most még egy összetett mondat se ment) tök jó dolgokat lehetett megtudni az emberekről akik nap mint nap sok időt ölnek a blogjaikba. Az előadások nagyon jók voltak, szerencsére nem száraz, unalmas termékismertetőket hallottunk, hanem interaktív, vidám, jól átgondolt bemutatókat készítettek. Lesz nemsokára terméktesztelés és egyéb cikkek, de most valószínűleg életemben az utolsó iskolával töltött hetemet töltöm és szinte semmire sincs időm. Szerettem volna a találkozóról egy jó kis videót csinálni, de itthon derült ki, hogy a CD amit beletettem hibás volt és sajnos az összes felvétel lejátszhatatlan lett. :( Remélem a kjövőben is lesznek még blogger találkozók, jó érzés volt köztetek lenni. Nagyon szépen köszönöm a szervezőknek, hogy egy ilyen fantasztikusan összeállított találkozóra meghívtak, a többi bloggerinának, hogy ilyen jókedvben tölthettem el az időt, az előadóknak a felkészültséget, a bkv-nak, hogy nem gyulladt ki a metró és a máv-nak, hogy hazafelé megfáztam a légkonditól jégveremmé alakított vonaton! :D 

A képekett a Max Factor facebook oldaláról és Caloz blogjáról kölcsönöztem

0 comments:

Post a Comment