A szempillagöndörítő

Magamból kiindulva van egy olyan érzésem, hogy viszonylag sok ember kihagyja a reggeli sminkelésnél a szempillagöndörítést. Igaz? Az egész folyamat kevesebb mint egy perces, és egy képen tökéletesen lehet látni, hogy mekkora különbséget ad.





A szempillagöndörítés hiánya miatt az egész (bal) szemem álmosabbnak tűnik és az alapvetően kurta szempilláim sem valami feltűnőek. Viszont a jobb szememen kb. 15-20 másodpercet göndörítéssel töltöttem, szerintem bőven látszik az eredmény, főleg ha azt nézzük, hogy ez a kép a nap végén készült, tehát már egy kicsit ez is 'visszább állt'.


Szerintem kifejezetten érdemes a szempillagöndörítést beépíteni a napi smink rutinunkba, nem sok idő és mégis látványos a különbség. A göndörítésnek több fajtája is van. Kozmetikusoknál lehet kérni tartós szempillagöndörítést/szempilladauert, ami véleményem szerint egy jó nagy kamu (vagy jópár éve egy szar kozmetikusnál próbáltam ki). Otthon megoldhatjuk ugyanezt egy sima szempillagöndörítő készülékkel, ez nem egy nagy összeg 5-600 forint körül mozog. Amire figyelni kell, hogy a göndörítő részén legyen egy gumicsík, így nem töri meg a szempillákat. Ilyen göndörítésnél mindig a szempillaspirál előtt göndörítsünk, szempillaspirál után könnyen kitéphetünk vele 1-2 szempillát. Szokás szerint én bénáztam ezzel ezért inkább melegíthető szempillagöndörítőt használok, ez sem volt drága, átszámítva 600 forintra jött ki, a leggagyibbat rendeltem meg e-bayről, szerintem felesleges ennél többet kiadni érte. Itt viszont spirálozás után érdemes a kütyüt használni, mivel a meleg megolvasztja a viaszt ami a szempillaspirálokban található és a szempillák megemelve száradnak meg. Oké, hülyén hangzik leírva, de szerintem rendkívül hatásos és eddig ezt találtam a leginkább hosszantartó megoldásnak.. Ti szoktatok göndöríteni?

0 comments:

Post a Comment