The Body Shop epres testvaj


Ezzel a testvajjal leptem meg magamat egy borzasztó nap után. Már a Body Shop üzletébe is egy öröm belépni, hát még végigszaglászni a termékeket (illetve ez az első hely ahol minden eladó tündéri aranyos). Nehéz választás volt, de végül az epres testvaj mellett döntöttem és egyáltalán nem bántam meg. Utólag néztem csak meg krémmánián a véleményeket, de ez is csak megerősített abban, hogy csudijól választottam, rajtam kívül mások is áradoznak erről a testvajról.


Az állaga nagyon gazdag, sűrű krémes, mégis könnyen kenhető, jól terül a bőrömön. Nagyon hamar beszívódik és onnantól már csak az isteni illatát lehet érezni, de azt órákon át! Annyira tetszik az illata, hogy sokszor csak beleszimatolok és visszateszem a helyére, igazi illatterápia. Vizes bőrön pillanatok alatt beszívódik, de száraz bőrre kenve sem hagy szerencsére semmilyen olajos, nehézkes réteget csak tartósan hidratált, selymes és puha bőrt. Mivel nem száraz annyira a bőröm így nem kéne minden nap használnom, de nagyon nehéz leállni róla.. :)
Nem nehéz kitalálni, hogy teljesen odavagyok érte, isteni termék, az illata és a hatása is csillagos ötös. 50 ml-es kiszerelést vettem, ha jól emlékszem 1990 forintot fizettem érte, utólag már bánom amiért csak a kis kiszerelést vettem meg, mert nagyon megszerettem.


0 comments:

Post a Comment