flormar - Icy Top - IT02


Nem meglepő módon LakkomLakkom Edina hatására ismét beszereztem egy lakkot, méghozzá egy flormar fedőlakk boldog tulajdonosa lettem. Megláttam a tesztet és tudtam, hogy kell egy ilyen, régóta kerestem már nem csillámos fedőlakkot amiben nem a megszokott holo glitterek úszkálnak.


A fedőlakk matt fekete és fehér glitterekből, emellett matt fehér szálakból áll. Elég egy réteg belőle, a képeken is egy rétegben használtam, ennyi "bigyó" szerintem pont elég a körmökre. Érdemes színes lakkok fölé használni, így a fekete és a fehér szín is szépen érvényesül.


Ez az első flormar lakkom, így nem is tudtam, hogy mire számítsak. Mivel fedőlakk, így kellően tartós és gyorsan szárad. A glitterek és a szálak sem állnak el a köröm felületéről, nem zavaró. Az üvegben 11 ml fedőlakk van, ezeket a lakkokat a flormar standokon szerezhetitek be ha jól emlékszem kb. 700 forintért. Biztos vagyok benne, hogy még jópár flormar körömlakkra le fogok csapni.. :)

0 comments:

Post a Comment