FarmaVita HD LifeStyle Hajtőemelő - volumennővelő spray


Még nyáron szereztem be ezt a volumen és tartás növelő spray-t, de a nagy melegben a hajam közelébe sem került a hajszárító így nem tudtam kipróbálni. Viszont a hidegnek hála már nem fekszem le nyirkos hajjal, így végre bevethettem a hajtőemelőt. A csomagolása nekem kifejezetten tetszik, minőségi érzetet kelt a matt fehér szín, és az érdes felülete miatt vizes kézzel sem csúszik a flakon. A szórófejjel egyszerű eloszlatni a terméket, könnyen adagolható vele a megfelelő mennyiségű termék.


A szárazra törölt hajtőre fújtam, formáztam a hajam, beszárítottam és basszus, dús volt a hajam. Általában igyekszem egyenesre szárítani a hajam, ez azzal jár, hogy pár óra után lenyalt frizurán lesz, hiába próbálkozok. Próbálkoztam pár hajtőemelővel, de eddig az egyik fele semmit sem használt csak gyorsabban zsírosodott tőle a hajam, a másik felétől pedig kő kemény lett a hajtövem, undorító érzés és alig vártam, hogy lemoshassam a hajamról. Ennél a terméknél nem érzem, hogy ragacsos vagy kemény lenne a hajam, viszont sokkal dúsabb mint korábban volt és nagyon tartós, másnap még ugyanolyan dús mint hajszárítás után. Sőt, kifejezetten érződik, hogy ápolja a hajam, csillogó és selymes a hajtőemelő használata után. 220 ml van a palackban, ez egy jó időre elég lesz és 1890 forintba kerül.  Jelenleg FarmaVita termékekkel a SzépségTrend és a HajVarázs oldalakon találkozhattok. Érdemes figyelni erre a márkára, mert korrekt áron rendkívül jó minőségű termékeket forgalmaz.

0 comments:

Post a Comment