Signal White Now Gold - a tényleg fehér fogakért

Időről-időre tartok egy fogfehérítő kúrát, ami nálam általában egy fehérítős fogkrém vásárlását jelenti. Sajnos nem tudok hosszútávon fehérítő fogkrémeket használni, mert hidegre és melegre nagyon érzékenyek lesznek a fogaim, sőt volt olyan termék aminél mindenféle behatás nélkül éreztem, hogy érzékenyek a fogaim.

Elég jó dolgokat olvastam az új Signal fogkrémről, vásárlás közben eszembe is jutott és gondoltam kipróbálom. A fogrém szürkés színű, mintha ezüst csillámok lennének benne és a közepén található egy kék csík. Nagyon habzik, jól tisztít, kellemesen mentolos és 'friss íz' marad a számban, ami egész sokáig érezhető fogmosás után. Ez a kék csík gondoskodik a fehérítésről, nagyon erős kék, kéken is habzik, a fogkefédet is megfogja egy idő után és kék lesz. Tehát egy részről optikailag fehérít, mivel a fogadat is megfogja, így a sárgás tónust a kékkel kioltja..szerintem iszonyú látványos az eredmény, ez pár órán át meg is marad. Emellett hosszútávon is fehérít, de ez jóval lassabb és kevésbé látványos mint fogmosás után amikor hirtelen árnyalatokkal fehérebbnek tűnnek a fogaim. 3 hete használom, nem érzem érzékenyebbnek a fogaimat tőle. 50 ml 6-700 forint, én szívesen kifizetek ennyi pénzt egy olyan fogkrémért aminek ilyen látványos hatása van, emellett nem lesznek tőle érzékenyek a fogaim. Előtte-utána képpel sajnos nem tudok szolgálni, mivel nem terveztem erről cikket írni, viszont annyira bejött nekem ez a termék, hogy gondoltam megosztom ezt veletek is. Miközben írtam a cikket rátaláltam egy éppen aktuális nyereményjátékra, klikk ha érdekel!


0 comments:

Post a Comment