Elekromos manikűrkészlet

A rossz tapasztalatok ellenére, folyamatosan nézelődtem egy használható elektromos szerkentyű iránt és amikor megláttam a BornPrettyStore oldalán a jó értékeléseket nagyon megörültem. Épp feledésbe merült volna a kütyü erre megláttam Aninál a cikket, ezen a ponton rendeltem meg.




Nem is kellett csalódnom, tényleg nagyon erős kis gép, a korábbi hasonló termékeknél észlelt problémák (gyenge motor, rossz cserélhető fejek) nem állnak fenn. A készülék két ceruzaelemmel működik, cserélni még nem kellett pedig használtam rendesen. Mellékeltek hozzá egy útmutatót is, hogy melyik fejet mire lehet használni, természetesen az első dolgom volt ezt a lapot elhagyni, így Anitól mellékelem a képet. 


Örülök, hogy én is megrendeltem ezt a kütyüt, mert horror áron is lehet ilyet beszerezni, de nekem ez a kis kütyü tökéletesen megfelel, 10 dollárért bőven megéri az árát. Azért vigyázzatok vele, mert a körömágybőr eltávolítása közben sikerült erősebben a körmömhöz érinteni és egy ponton (a saját bénaságom miatt) elvékonyította a körmöm...



10%-os kedvezményes kupon kód:
 RDL91
A szállítás pedig ingyenes

0 comments:

Post a Comment