Matt körmök+lakk

Aki ezer és egy éve olvassa a blogot annak (esetleg) ismerős lehet ez a manikűr. Egyike volt az első körmöknek, ami a blogra is felkerült. Gondoltam,hogy szúrok be képet az eredetiről ahonnan az ötletet vettem, a 2 évvel korábbi maniról amit elkészítettem és arról amit most hoztam össze. Akad egy kis különbség..



OPI- Lady in Black Dress
essence btgn fedőlakk

2011 február 3 - NOTD


Volt korábban egy essence mattítós fedőlakkom, amit pár hete olyan állapotban találtam meg, hogy pillanatok alatt landolt a kukában. Természetesen ilyenkor, amikor tudom, hogy nincs rá lehetőségem, azonnal matt fedőlakkal készülő manikűröket akarok gyártani, így landolt a kosaramban a BornPrettyStore mattító lakkja. Ha még nem volt ilyennel dolgotok: egy rétegben tökéletesen mattít, gyorsan szárad, könnyű használni mivel jó az állaga.
Sajnos ennél is elmondható, hogy 3 nap után elkezd veszteni a mattságából, a körömvégeknél ki is fényesedik, ettől függetlenül 15 ml lakk 3,49 dollárért szerintem teljesen megéri.

ahonnan az ötlet származik
10%-os kedvezményes kupon kód:
 RDL91
A szállítás pedig ingyenes

0 comments:

Post a Comment