Cukorka színű körmök


Belebolondultam a cukorka színű körmökbe! Nem bírtam visszafogni magam (pontosabban nem bírtam a törzsi mintákat elviselni a körmömön) így ez a második manikűröm a mai napon. Gondoltam megbolondítom egy kis díszítőszalaggal is..


A mutató ujjamon a She - 281-es árnyalata van, tesztet ITT olvashattok róla. A középső ujjamon az Astor - Pink Pleasure árnyalata van. Most kaptam tesztelésre ezt a körömlakkot és már most látom, hogy ebből muszáj lesz többet is beszereznem. Két réteg kell a tökéletes fedéshez, gyorsan szárad és gyönyörű fénye van. Mondtam már, hogy gyönyörű színe van? A gyűrűsujjamon a legújabb szerzeményem látható, ez a szépséges zöld pedig nem más mint a NYC  - Runners Paradise. Ez kimondottam gyorsan száradó körömlakk és meglepő, de tényleg gyorsan szárad. Ha ügyesebb vagyok akkor elég egy réteg, de inkább két réteggel dolgoztam. Sajnos krémes finisű sárgám nincs, ez az essence - lemon sorbet lakk is mikrocsillámos, szerencsére ez csak akkor látszik, ha nagyon közelről nézzük.

Szeretitek az ilyen színeket?

0 comments:

Post a Comment