31 day challenge - 25. nap


Már vártam a mai kihívást, előre tudtam, hogy ezt fogom elkészíteni. Amikor megláttam a matricákat a BornPrettyStore webshopjában előre tudtam, hogy nekem EZ kell! Biztosan fogok még rendelni, mert az a gyanúm, hogy hamar el fog fogyni.. :)


Sima vizes matrica, beáztatod és rátapad a körmödre. Jó minőségű, nem szakad és nagyon könnyű használni. Kicsit macerás volt belőni, hogy a gyűrűs ujjamnál mégis mekkora területet fessek le, de egy ecsettel és egy kis acetonnal pont jó ívre javítottam, így a zip-zár egész jó lett..ha sikerült volna eltalálnom, hogy hol van a matrica vége.


Amiket használtam:
essence - 76 - Cool and the Gang
körömmatrica INNEN

10%-os kedvezményes kupon kód:
 RDL91
A szállítás pedig ingyenes

Korábbi kihívások:

0 comments:

Post a Comment