31 day challenge - 7. nap


Még halloween környékén láttam egy step by step-et, amiben szívószállal piros festéket fújtak a körmökre és pont úgy nézett ki, mintha vérrel spriccelték volna le a körmöket. Nagyon megtetszett az ötlet, vártam az alkalmat, hogy mikor próbálhatom ki. Mivel szabad kézzel képtelen vagyok valami igazán szépet a körmeimre festeni (főleg bal kézzel), így amellett döntöttem, hogy a szívószálra bízom az egészet. Nem volt olyan egyszerű mint amilyennek hangzik, 10 próbálkozásból 8szor semmi sem jött ki a szívószálból, a végén meg az erős fújkálástól rendesen bevörösödött a fejem. :D

A mutató és a kisujjamon a placsnikkal nem vagyok megelégedve, de biztosan fogok még ezzel próbálkozni.





Amiket használtam:
OPI - Alpine Snow
OPI - Lady in Black
essence - BTGN fedőlakk

Korábbi kihívások: 
1. nap: Piros
2. nap: Narancssárga
3. nap: Sárga
4. nap: Zöld
5. nap: Kék
6. nap: Lila

0 comments:

Post a Comment