OPI mariah liquid sand + Müller akció


Mielőtt még kijönne a következő kollekció, gyorsan én is összeszedem a gondolataimat a termékkel kapcsolatban. Már rég óta szerettem volna eljutni az OPI Hungary üzletébe de sajnos a nyitvatartásuk miatt erre semmi esélyem sem volt, így amikor megláttam, hogy Müllerben is kapható lesz a márka, egy egészen beteg vigyor ült ki az arcomra. Ez tovább fokozódott amikor megláttam, hogy áprilisban 20% kedvezmény van minden 15 ml-es OPI lakkra..ki tud ennek ellenállni? A kupont ITT tudod letölteni.


Így amikor az OPI állvány előtt válogattam és megakadt a szemem a 4db-os mini kollekción kérdéses sem volt, hogy jön velem haza. A textúráról már régóta tudom, hogy tetszik, így nem okozott meglepetést. A formulája jó, könnyen eloszlik, nem csíkoz és gyorsan szárad. Az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni, az annyi, hogy mindegyik színből minimum 2 réteg kell (és ez 3,75 ml-es mini lakkoknál nem olyan jó), bár a kék és piros esetében inkább 3. Ezért én inkább egy azonos alapszínre használom őket, egy-két rétegben és így elégedett vagyok vele. A mini szett 3995 forintba került (erre nem érvényes az akció) és azóta is nagyon boldog vagyok, hogy sikerült beszereznem.

0 comments:

Post a Comment