körömtetoválások


Szeretek mindig újdonságokat tesztelni, nem volt ez máshogy akkor sem amikor lehetőségem nyílt körömtetoválásokat kipróbálni. Igen, ez pontosan olyan mint az ideiglenes tetoválások amiket vízzel magunkra ragasztgattunk kicsiként. Nagyon könnyen használható és fedőlakk használatával nagyon tartós is. Miután kiválasztottam a mintákat, csak körbevágtam, rátettem a körmömre és a hátoldalára egy vizes vattapamacsot tartottam..10-15 másodperc után egyszerűen lesiklott a körmömről a papír, utána 2 réteg fedőlakkot tettem rá és kész is. Ezeket a mintákat a FakeTatoos oldaláról lehet rendelni és természetesen nem csak körömtetoválásaik vannak!
A tetoválások nálam egészen lemosásig bírták, szerencsére nem válnak föl mint a körömmatricák, így nagyon a szívembe lopták magukat. Eddig ezek készültek körömtetoválásokkal, de a későbbiekben is biztosan látni fogjátok még őket.







0 comments:

Post a Comment