Fésülködés és a Tangle Teezer


Ezer plusz egy éve volt már a kívánságlistámon egy Tangle Teezer, emlékszem még pár éve a hatalmas hype-ra ami ezt a terméket övezte, csak akkoriban még bátortalanabb voltam a külföldről rendeléses dolgokban, így a feledés homályába merült. Glamour napok alatt a Müllerben sétálgatva gondoltam, hogy veszek egy új disznósörtés fésűt és akkor láttam meg az állványt amin halomban Tangle Teezerek lógtak. Persze az első mozdulattal landolt egy a kosaramban, nagyon elégedett voltam a zsákmánnyal. 


Leírás:


A Tangle Teezer Salon Elite professzionális fésű tökéletesen kifésüli a haját és megakadályozza az összegubancolódást. Fésülés közben nem fog hajhúzást érezni, amivel szintén megakadályozza a haj mechanikus sérülését. A fésű minden hajtípusra alkalmazható és az átgondolt ergonómiájának köszönhetően tökéletesen illik a kézbe. A hajfésülés soha nem volt olyan egyszerű, mint a Tangle Teezer fésűvel. Sűrű sörtéi biztosítják a tökéletes kifésülést már pár húzás után és selymes lágyságot kölcsönöznek a hajnak. Ajándékozza meg magát gyönyörű és fényes hajjal a Tangle Teezer fésű segítségével.

Hatások:

  • kifésüli a hajat
  • megakadályozza a haj összegubancolódását
  • lágyságot és fényességet kölcsönöz a hajnak
  • a könnyű használatnak köszönhetően megvédi a hajat a mechanikus sérülésektől


Az alap problémám az, hogy a tarkómnál extrém mértékben gubancolódik a hajam és nagyon rossz érzés kifésülgetni, mivel állandóan érzem ahogy kitépődik vagy elszakad egy-egy hajszál. Próbáltam kifésülő olajjal, speciális fésűvel stb, de valahogy semmi nem hozta a várt hatást, állandóan egy brutális hajtépős procedúra maradt. Ebben volt nagyon nagy segítség a Tangle Teezer, pár húzással kifésülhetőek a gubancok és tényleg nem roncsolódik közben a hajam. A hajam összegubancolódását nem akadályozza meg, ezt nem is vártam el, hiszen egész éjjel forgolódok, de a fésülködést nagyon megkönnyíti és egyszerűen jó érzés használni. A sörtéi kellően puhák ahhoz, hogy a fejbőrömet is masszírozza fésülködés közben. Száraz és vizes hajon is lehet használni, vizes hajnál sem tépi a hajat, korábban nem mertem volna vizes hajjal fésülködni. Gondolom hajbalzsamok és pakolások eloszlatására is tökéletes, bár erre még nem próbáltam. Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok vele, egyszerűbbé tette egy kicsit az életemet, hiszen egy mindennapi procedúrát tett kellemessé. Müllerben teljes áron 4790 forint, de szerintem itthon legolcsóbban az iParfumeria.hu oldalon lehet beszerezni, itt minden fajta rendelhető és a Salon Elite mindössze 3030 forintba kerül.

0 comments:

Post a Comment