Szöszös köröm



Természetesen a szöszös körmöket is ki kellett próbálnom, az elején nagyon nem jött be, de idővel hozzászoktam a látványhoz képek alapján. Nem kell ehhez sem kézügyesség, lakk fel -> szösz rászór -> kész. Ugye, hogy nem hangzik bonyolultnak? Szerencsére nem is az, de pár tényező azért elveszi az ember kedvét. Én pl. megőrültem attól, hogy a finomra őrölt szösz beborította az asztalomat, hiába csak a körmömre szórtam..mire mind a 10 ujjammal végeztem már a szememben is volt belőle..




Furcsa érzés volt a körmeimen, ha bármilyen textilhez hozzáért a körmöm kicsit 'tapadó' érzés volt, ez az első pár órában az őrületbe kergetett. Leszámítva ezeket a kellemetlenségeket egész különleges kis mani, kézmosásnál minden összegyűjtött kosz lejön róla, és 1-2 napig teljes pompájában hordható (utána már kicsit elkezd kopni). Szintén az e-bayről rendeltem, egy dollárról indul az árra és rengeteg színben elérhető.




Amiket használtam:
sephora by opi - szürke
szösz (flocking velvet powder)

0 comments:

Post a Comment