Miss Sporty Metal Flip 40 és szegecsek teszt&swatch


A megjelenés után pár nappal szereztem be ezt a körömlakkot, azóta használtam párszor és mostanra sikeresen eljutottam a bejegyzés készítéséig is! Ez a második miss sporty lakkom, nincs nagy tapasztalatom a márkával. Teljesen ráizgultam az olajzöldes-lilás duokrómra, de valamiért magamon már nem tetszik ez a lakk. Ellenben amikor másoknál nézem a teszteket minden esetben megállapítom, hogy milyen jó színe van.


Két réteg kell a szép fedés eléréséhez, figyelmesen kell felvinni mert hajlamos csíkozni. Az ecsetével nem vagyok kibékülve, folyamatosan összekenem vele az ujjam, de a többi széles/lapos ecsetem szeretem, szóval ez valami egyéni hülyeségem lehet. A száradási idő normális, fedőlakkal 3 nap után már kicsit kopott a széle, így lemostam. 


A gyűrűsujjamon a Born Pretty Store-ban található szegecseket használtam, nagyon könnyen fel lehet dobni vele egy manikűrt. Amikor a második réteg körömlakk éppen száradóban volt, tettem a szegecsek hátuljára egy kis műköröm ragasztót és belenyomkodtam őket a - még meg nem száradt - körömlakkba. A sok bizergálás ellenére is tökéletesen a helyén maradt bár ebben biztosan sokat segített a fedőlakkozás is.

0 comments:

Post a Comment