She - 281 körömlakk teszt&swatch



Próbálok tavaszi időt varázsolni a szép világos, pasztell színekkel, de ez eddig nem nagyon jött össze. Most a she - 281-es árnyalatát próbáltam, igazi babakéknek tűnik az üvegben. 2 réteg kell a szép, egyenletes fedéshez, a száradási idő kicsit lassabb a megszokottnál és fedőlakkal 5 napig bírta (a lemosás lélektani határa nálam 5 nap, ennél tovább semmi sem maradhat).


A gyűrűsujjamra 2 csík díszítőszalagot ragasztottam, bekentem az essence - 76 - cool and the gang árnyalatú lakkjával és lehúztam még száradás előtt a díszítő szalagokat. Ide sem kell sok kézügyesség, gyors és mégis látványos. Erre is ment egy réteg fedőlakk, viszont itt vigyázni kell, a sötétkék fedőlakk könnyen "csíkokat húz" az alatta lévő világosabb rétegre.


*A terméket tesztelésre kaptam, ez nem befolyásolta a véleményemet.

0 comments:

Post a Comment