Kallos hajpakolás


Bizony-bizony, erről a hajpakolásról már írtam korábban, hiszen már az első használat után is nagyon jót tett a hajammal. Egy év után el is fogyott és nagy örömömre kapható már másik csomagolásban is ami nem belenyúlkálós, hanem nyomós! Az ára és a mennyisége semmit sem változott, viszont rögtön az első használatba vételnél meglepődtem..
Az illata más. Nem annyira az a megszokott tejkaramella illat, kicsit talán vaníliás, igazából nem nagyon tudom leírni. Innentől már kicsit féltem, hogy nem csak az illaton változtattak benne. Igazam is lett! Szerencsére pozitív csalódás volt, érzésre jobban rendberakja a hajam, puhább és fényesebb lett mint eddig. Persze nem tudom ezt igazán lemérni, de úgy érzem, hogy ez egy jobb készítmény mint a tégelyes társa..aztán lehet csak bebeszélem magamnak. A lényeg, hogy ez az illat bennemarad a hajamban (amit kifejezetten élvezek) és teljesíti mindazt amit én egy hajpakolástól elvárok. Általában hajpakolással (és egy pöttyös zuhanysapkával)a fejemen szoktam cikkeket írni, megnézni egy sorozatot, körömlakkozni, vagy akármi ilyesmi, így 40-60 percig hat a hajamon a pakolás, ennyi bőven elég.



új <- régi



Ti próbáltátok már ezt a hajpakolást? A régi tégelyes vagy az új pumpás verziót?

0 comments:

Post a Comment