Sleek pigment pakkok

Nagyon-nagyon kíváncsi voltam a Sleek pigmentjeire és pár hónap várakozás után, mire meg tudtam rendelni úgy döntöttem, hogy a két, előre összeállított pigment csomagot veszem meg. 3,5 euróba kerülnek  darabonként és ezért az árért cserébe hatalmas adag pigmenteket kapunk(6,5g)..Általában képen mindig nagyobbnak tűnnek a dolgok és miután megérkezik ledöbbenek, hogy milyen pici cuccokat rendeltem. Na ezzel pont az ellenkezője volt, nem számítottam ilyen batár tégelyekre, ez már tipikusan az a méret amit 2-3 ember is eloszthat maga között.


A Miami kollekció korrekt, kellően pigmentált, nincs vele semmi probléma.
miami



A New York kollekcióval viszont annál több.. a matt színek nem eléggé pigmentáltak ellenben a Starry Eyed- Innocence kombóban több csillámszerű valami van, mint por..határozottan a pigmentek közül kerülnek ki a leggyengébb láncszemek a Sleek kínálatából.
new york
Állagra a durván csillámosokon kívül mindegyik jó, semmi szaga nincs, nem potyog jobban mint egy átlagos pigment és eldolgozható szépen. Szép pigmentek, de ki lehet fogni közülük 1-2 gyengébb minőségűt is. Szerintem ha a barátnőitekkel többen szeretnétek rendelni simán felezhetitek vagy harmadolhatjátok a pigmenteket, úgy még árban is nagyon jó .(990 forint a teljes termék ára). 

0 comments:

Post a Comment