NOTD


Életemben először bírtam ennyire megnöveszteni a körmeimet bármiféle letörés nélkül, így arra gondoltam, hogy kipróbálok valami szép mintás körömmatricát. Még a bloggertalálkozós csomagban kaptam ezt és hiába nem vagyok annyira oda a leopárdmintáért ez kifejezetten tetszik.



Tipikus bulizós körömnek mondanám ezt, mert extrém gyorsan 'elkészíthető'. Csak letisztítottam a körmeimet, kb. olyan méretű matricát ragasztottam a körmeimre amik illettek rájuk, lereszeltem a végét és kész is! A papírka szerint 5 napig bírják ami szerintem picit túlzás, mert a víztől sajnos felpöndörödött a végük és 3 nap után már erősen kopott a minta (ezek lehet, hogy fedőlakkozással kivédhetőek, sajnos nem próbáltam így ki, most jutott csak eszembe). Elsőre nem is sikerült tökéletesen ráragasztani a körmeimre, de ezt tudjuk be a bénázásomnak.. :) A bolti ára 700 ft körül van emlékeim szerint. Nektek tetszik?

*nem befolyásolja a véleményemet, hogy a terméket a bloggerina találkozón kaptam.

0 comments:

Post a Comment