NOTD

Be kellene már látnom, hogy a pöttyözős körömfestés nem az én nyomi kézügyességemnek való. Szerencsére már nincs meg az inspiráló kép, de egyszerűen vállalhatatlanul ciki lenne utána berakni a körmeimről a képet. 

Amiket használtam:
LA girls matte -fehér körömlakk
essence colour  go - 09 get the fever
essence multi dimension xxl shine -76 cool and the gang
essence blossoms etc - 03 my yellow fellow
noname piros körömlakk

A pöttyözést úgy oldottam meg, hogy egy csepp körömlakkot egy papírlapra cseppentettem és egy golyóstoll hegyével nyúlkáltam bele és pöttyöztem a festékkel a körmömre. (Elnézést az innivaló reklámért, csak ezen a képen jöttek ki szépen a színek. Ettől függetlenül a kókuszos pisztáciás Müller nagyon-nagyon finom ;))


Update: Előkukáztam az inspiráló képet, de a tovább után rejtem el. Így aki szeretné megcsinálni az eredeti verzióját, annak egy sokkal szebb példa is látható lesz. :)




0 comments:

Post a Comment