teszt: catrice gel eyeliner

Még az Europeum megnyitóján landoltak a kosaramban ezek a tusok, már nagyon szükségem (?) volt új zselés tusra, a régi nem nagyon szuperált. Mivel a barna essence zselés tusról több helyen is olvastam, hogy nem is tűnik barnának, így inkább a catrice tusokkal próbálkoztam. Ezek 1200 forint körül voltak.







már használatban

b: black jack with jack black j: it's mambo nr. 2

A fekete matt a barna gyönyörű metál finisű, nekem nagyon tetszik. 4 grammnyi tus van benne, csak összehasonlításképp; 2,3 gramm van az essence denim wanted tusokban. Rajtam kifejezetten tartósnak bizonyult, pedig szinte az összes tus szeret elmászkálni a szemhéjamról..viszont ezekre is igaz, hogy rendkívül krémesek, alig kell belenyúlni és már bőven elég van az ecseten. Persze nekem sikerült elsőre széttrutyizni, de nem is én lennék ha nem így lett volna. A vizet jól bírják, már csak arra leszek kíváncsi, hogy a nyarat mennyire bírják. :)

0 comments:

Post a Comment