europeum zsákmány

Tegnap beugrottam az europeum bevásárló központ megnyitójára..pontosabban kicsit utána, a kezdeti tömeges berohanás gondolatától is rosszul tudok lenni. Amikor 1 körül odaértem még akkor is tele volt visongó tinikkel sokan voltak,de egy villámlátogatást megért. A Müllerbe ugrottam be körbenézni és pár cuccot be is dobtam a kosaramba.



Egy essence pamutkesztyű amim eddig még nem volt, de most valamiért nem bírtam otthagyni, 6-700ft
két catrice zselés tus - black jack with jack black (fekete), it's mambo nr. 2 (barna), 1150 ft
essence antibakteriális körömlakk lábra - miss lavender, 595 ft
la roche-posay cicaplast, amiről rengeteg jót hallottam, tesztelem egy ideig aztán jön róla a cikk, 3000 ft

Mivel sok időm nincs pötyögni ezért pár (rossz minőségű) mobilos képet bedobok a müllerben található új catrice  kollekcióról:


Végül amin kiakadtam, hogy már itt is megjelentek az "instant" szemhéjfestékek, ami ötletnek baromi jó, de ezekről a matricákról nekem a vízzel lemosható tetkó jutott eszembe. 5000 forint egy doboz, amiben 3 pár öntapadós szemhéjfesték van.  


0 comments:

Post a Comment