mup rendelés + NOTD

Megkaptam a körlevelet, hogy megrendelhető a repedezős körömlakk újabb 3 színben és mivel eddig is nagyon bejött így természetes, hogy rendeltem, még ha csak egyet is. Nem bírtam megállni és jött vele egy Barry M por is, ezt rendszeresítenem kéne. Amúgy ez egy kósza ötlet bennem, de kéne csinálni valami ilyet, hogy pigmentfelező oldal vagy fórum vagy bármi, jóval több pigmentet vennék ha mindig tudnám kivel felezni, egy teljes pigmentet meg mire elhasználok az..olyan még nem volt :P


Sajnos egyszerűen képtelen vagyok az utóbbi két Barry M pigment színét visszaadni, leginkább talán az első képen látható színre hasonlít. Egyszerűen elképesztően gyönyörű.



 NOTD:
a körmöm egyik felén fehér alapon fekete repedezős lakk, a másik oldalon fekete alapon fehér repedezős lakk.. fejben jobban nézett ki, így sajnos nem üt el eléggé..


A félreértések elkerülése végett (és mert szeretnek ezzel dobálózni egyes emberek) a termékeket a saját pénzemből vettem.

0 comments:

Post a Comment