Gerovital Plant arcápolási csomag + nyereményjáték!




Gerovital Plant Hidratáló krém:

A hidratáló krém állaga nagyon könnyű, kicsit a vizesebb krémek felé hajlik. Nagyon könnyen fel lehet vinni a bőrre, és azonnal felszívódik, selymes érzést hagy maga után, nem érzem ragacsosnak. A leírása szerint védi a bőrt a külső hatásoktól és minden bőrtípusra ajánlják, aminek nem tudok ellent mondani, mivel az én kombinált bőrömön tökéletesen megállta a helyét. Most változtattam arcápolási rutint, ezt a hidratálót használom és hibátlanul látja el a feladatát. A hidratáló hatása pont elég így télen is, nem érzem, hogy mellé kéne még hidratálnom. Nem tartalmaz tartósítószert és mesterséges illatanyagot és a mostani hámlasztástól érzékenyebb bőrömet sem bántja.




Gerovital Plant vitaminos arclemosó tej:

Bevallom eddig nem használtam arcápoló tejeket, szimplán azért mert kellemetlenül éreztem magam arcmosás közben (nem tetszett ahogy a krémes vattás cuccal tapicskolok az arcomon). Mostanra beépült ez is az arcápolási rutinomba, már a lemosóval elkezdhetem a bőröm ápolását és minden második nap micellás lemosó helyett az arclemosó tejet használom. Gondolom nem mondok újat azzal, hogy tejes, könnyű állaga van és ami nagy pozitívum, hogy használat után nem kell lemosni, elég gyorsan beszívódik és nem hagy ragacsos érzést maga után, csak pihe-puha bőrt.




Gerovital Plant szem- és ajakkörnyék ápoló szérum:

Újabban rákaptam a szérumokra (és a hámlasztásra), így nagyon jól jött, hogy kipróbálhattam ezt  a terméket. Kifejezetten ezekre az érzékeny bőrterületekre fejlesztett szérum zselés állagú, könnyen terül a bőrön és azonnal felszívódik. Kellően hidratál és nem marad utána ragacsos érzés, én a szérum után hidratáló krémet használok az egész arcomon. Úgy vagyok vele, hogy eljött az ideje az ilyen készítményeket beépíteni az arcápolási rutinomba a ráncok megelőzésének érdekében.

Ha tetszenek a termékek és szeretnél Te is nyerni egyet akkor kattints a képre, mert ezeket a termékeket fogom hétfőn kisorsolni egy szerencsés nyertesnek. :)




0 comments:

Post a Comment