DKNY Be Delicious parfüm

Nagyon régi kedvenc és még sosem kapott helyet a blogon, ezt most pótlom. Kb 3 éve keresgéltem egy finom nyári illatot és akkor fedeztem fel a DKNY Be Delicious isteni illatát. Nézelődés közben többször átsiklottam fölötte, szeretem az almás illatokat de valamiért sosem éreztem késztetést, hogy megillatoljam. Utólag jól fejbe vágnám magamat, hiszen azóta a Be Delicious alapdarabja lett (az amúgy nem olyan sok darabból álló) parfümgyűjteményemnek.

Az alap Be Delicious darabbal kezdtem, azóta több variáció is megjelent (pl Fresh Blossom ami szintén nagy kedvenc) és kb az eddigi összes illat tetszik a Be Delicious családból. A parfüm tudtommal az eladási lista élén van hosszú ideje. A sikerét a különleges, almát formázó üvegének és friss gyümölcsös illatának köszönheti. Imádom mert egyszerre nőies és friss, virágos és gyümölcsös, nagyon magaménak érzem ezt az illatot. Ősszel sokszor akcióznak le nyári illatokat, így ilyenkor érdemes ezekre lecsapni, a 100 ml-es Be Delicious is akciós áron rendelhető meg Az iParfüméria webshopban.


0 comments:

Post a Comment