The Body Shop mandulás kéz- és körömágy ápoló


Ezt a cikket úgy írom, hogy bekentem a kezem gyorsan előtte a mandulás kéz és körömápolóval, így igazán friss az élmény és minden eszembe fog jutni amit le akarok írni..remélem. Nagyon szeretem a finom mandula illatot, így ismét illat alapján csábultam el (ez a Body Shop üzleteiben nem is annyira nehéz). Maga a krém nagyon könnyű, gyorsan beszívódik és nem hagy zsíros érzetet. Nagyon kellemes puha tapintású lesz a használata utána a kézbőr és az illata miatt állandóan a kezem szagolgatom. :)


Ez már nem az első kézkrémem a Body Shop termékei közül, korábban a közönség kedvenc kendermagolajos kézkrémet használtam, és úgy vettem észre, hogy a kenderes változat sokkal jobban hidratál. A krém állaga is sűrűbb volt, lassabban is szívódott be mint a mandulás, viszont annál a krémnél több ideig éreztem a hidratáltságot, kevesebbszer kentem. Ettől függetlenül nagyon szeretem ezt a kis illatos csodát, nappal egy gyors krémezéshez ez az ideális termék mivel tényleg pillanatok alatt beszívódik, nem kell várni. A kézkrémet a Body Shop üzleteiben vagy webshopjában tudjátok megrendelni, 30 ml 1590 forint, 100 ml 3190 forintba kerül.

0 comments:

Post a Comment