Sleek - Brow kit / szemöldök-szett

Már több mint egy éve használom ezt a kis szépséget és kapcsolatunk azóta is töretlen. Régebbi bejegyzéseknél is látható, hogy sosem voltam elégedett a szemöldökömmel, egy 2 évvel korábbi bejegyzésemben a sminktetoválás kérdését is felvetettem. A szemöldököm azóta sem lett több/sűrűbb és tetoválást sem csináltattam végül. Mindent kentem rá a ricinusolajtól kezdve speciális szemöldök növesztő gélekig, de semmi nem hozta a várva várt hatást. Tehát beletörődtem, hogy ilyen a szemöldököm és a növesztő cuccok helyett inkább szemöldök szettekbe fektettem a pénzem.


Korábban egy coastal scents paletta barnás színét használtam a szemöldökömre, majd jött az essence szemöldök szett, később pedig egy e.l.f. készlet. Kicsit több mint egy éve rendeltem meg ezt a szemöldök szettet és azóta semmi mást nem használok. A műanyag doboz jól illeszkedik, nincs gagyi hatása. Található benne egy por állagú és egy krémes festék, 2 mini ecset (egy ferde és egy lekerekített) illetve egy mini csipesz.
A festékek pigmentációja és állaga hibátlan, a színe (dark) passzol a hajamhoz és a szemöldökömhöz, a hozzáadott ecsetkék minősége jó, tökéletesen használhatóak, a csipesz viszont annyira kicsi, hogy csak bénázva tudom használni. A krémes résszel szoktam a szemöldököm ívét megrajzolni, illetve szálakat rajzolni a hézagok kitöltéséhez, a por állagúval pedig fixálom/finomítom/átsatírozom. A tartósságára sem lehet panasz, bírja a nyári festékolvasztós meleget, az edzőtermi izzadást és ha nem dörzsölöm akkor a vizet is..sőt amikor lusta vagyok éjjel lemosni a sminkem, akkor a másnap reggeli ébredésnél is láthatóan van még szemöldököm.


Amikor megrendeltem még csak Light és Dark árnyalatban volt elérhető, mostanra ez 4 árnyalatra bővült: Light, Dark, Extra Dark, Black. A terméket a makeuplaza webshopjából rendeltem, 2800 forintért.

0 comments:

Post a Comment