NOTD - caviar nails


A sok új és fura körömdíszítő termék és lakk körül ez a "bogyós" fogott meg igazán. Ezek mellett újdonság még a szöszös körömlakk, bőr hatású körömlakk, beton! hatású körömlakk és a listát szerintem még sokáig lehetne sorolni.




Szerintem ez a bogyós dolog inkább rövidebb körmöknél használható (jobban is néz ki rövid körmökön), egy hajlékonyabb hosszú körömnél könnyen lepattanna. Tartósságra jól bírja, még azzal együtt is, hogy állandóan birizgálom mivel nem vagyok hozzászokva az egyenetlen körömfelülethez. A fénykép készítése után lekentem fedőlakkal, enélkül a mindennapi teendők során folyton potyogtatnám a bogyókat a  körmömről.



A bogyókat e-bayről rendeltem, 12 kis üvegcsényi szín került 2 dollárba (szemben az itthon kapható 5000 forintos kaviár köröm csomagokkal). Mire megérkezett a csomag addigra találtam itthon is egy lelőhelyet: Perfect Nails Fogarasi út vagy webshop 29 Ft-tól árulják a dekor golyókat.


Az elkészítése pedig baromi egyszerű: alaplakk, a választott színből 1-2 réteg, az utolsó réteg felkenése után egyből szórjuk rá a golyókat és pár másodperc után nyomkodjuk rá. Száradás után tehetünk rá fedőlakkot is ha tartósabbá szeretnénk tenni.

Amiket használtam:
  • dekor golyók
  • Maybelline mini colorama - 67 - Wonder Violet

0 comments:

Post a Comment