Maybelline mini Colorama körömlakk teszt

Olvastam már ezekről a körömlakkokról Andi blogjában és amikor bevásárlás közben összefutottam velük, gondoltam beszerzek párat. Sajnos már csak ebből a 4 színből volt, de biztos vagyok benne, hogy innentől vadászni fogok rájuk.




56 - Coral Rose, 23 - Dark Chocolate, 105 - Urban Orange, 52 - Dark Plum



Az állaga tökéletes, könnyen festhető, megfelelő az ecsete, nem csíkozódik, két rétegben is jól fed, bár a korallos rózsaszín esetében én 3 réteget használtam. A száradási idő is normális, nem tudok negatív jellemzőt mondani ezekről a körömlakkokról. A legnagyobb pozitívumaként mégis a tartósságot említeném. Fedőlakk nélkül! egy hét után így néz ki:


Egyedül a mutatóujjamnál kopott meg egy kicsit..én eddig ennyire tartós lakkal nem találkoztam. A budaörsi Auchanban sikerült ezeket beszereznem, 399 forintos áron. Határozottan ajánlom mindenkinek, nagyon jó kis körömlakkok.

0 comments:

Post a Comment